Τμήμα Μουσικών Σπουδών - ΕΚΠΑ
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις Empty Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις

Δημοσίευση από Admin Παρ Ιαν 31, 2014 10:15 pm

Εδώ αναρτούμε παλιά θέματα για το μάθημα αυτό.

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 376
Ημερομηνία εγγραφής : 24/01/2014

https://tms-ekpa.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις Empty Απ: Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις

Δημοσίευση από Lucky Punk Κυρ Ιουλ 10, 2016 4:26 pm

Ιούνιος 2016
1. Α. Περιγράψτε τα μοντέλα ανάλυσης της μουσικής σε σχέση με την κινηματογραφική εικόνα της Claudia Gorbman και της Anahid Kassabian. Για καθένα από τα παραπάνω μοντέλα αναφέρετε δύο παραδείγματα εφαρμογής στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Β. Εξηγείστε τους παρακάτω μουσικούς-κινηματογραφικούς όρους: α) παράλληλη χρήση της μουσικής β) αντιστικτική χρήση της μουσικής. Για καθέναν από τους παραπάνω όρους αναφέρετε δύο παραδείγματα χρήσης στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.

2. Α. Περιγράψτε την αναλυτική προσέγγιση της κινηματογραφικής μουσικής από τους Hanns Eisler και Theodor Adorno και από τον William Beeman. Για καθεμία από τις παραπάνω προσεγγίσεις αναφέρετε δύο παραδείγματα εφαρμογής στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Β. Εξηγήστε τους παρακάτω μουσικούς-κινηματογραφικούς όρους: α) leitmotif και β) mickey-mousing.
Για καθέναν από τους παραπάνω όρους αναφέρετε δύο παραδείγματα χρήσης στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.

Απαντήστε και στα δύο σκέλη ενός από τα δύο θέματα

Lucky Punk

Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 10/06/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης