Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις
2 απαντήσεις
Τμήμα Μουσικών Σπουδών - ΕΚΠΑ :: Κατευθύνσεις :: Κ2 - Εθνομουσικολογία και Πολιτισμική Ανθρωπολογία :: Παλιά θέματα (Κ2)
Σελίδα 1 από 1
Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις
Εδώ αναρτούμε παλιά θέματα για το μάθημα αυτό.
Απ: Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις
Ιούνιος 2016
1. Α. Περιγράψτε τα μοντέλα ανάλυσης της μουσικής σε σχέση με την κινηματογραφική εικόνα της Claudia Gorbman και της Anahid Kassabian. Για καθένα από τα παραπάνω μοντέλα αναφέρετε δύο παραδείγματα εφαρμογής στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Β. Εξηγείστε τους παρακάτω μουσικούς-κινηματογραφικούς όρους: α) παράλληλη χρήση της μουσικής β) αντιστικτική χρήση της μουσικής. Για καθέναν από τους παραπάνω όρους αναφέρετε δύο παραδείγματα χρήσης στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
2. Α. Περιγράψτε την αναλυτική προσέγγιση της κινηματογραφικής μουσικής από τους Hanns Eisler και Theodor Adorno και από τον William Beeman. Για καθεμία από τις παραπάνω προσεγγίσεις αναφέρετε δύο παραδείγματα εφαρμογής στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Β. Εξηγήστε τους παρακάτω μουσικούς-κινηματογραφικούς όρους: α) leitmotif και β) mickey-mousing.
Για καθέναν από τους παραπάνω όρους αναφέρετε δύο παραδείγματα χρήσης στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Απαντήστε και στα δύο σκέλη ενός από τα δύο θέματα
1. Α. Περιγράψτε τα μοντέλα ανάλυσης της μουσικής σε σχέση με την κινηματογραφική εικόνα της Claudia Gorbman και της Anahid Kassabian. Για καθένα από τα παραπάνω μοντέλα αναφέρετε δύο παραδείγματα εφαρμογής στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Β. Εξηγείστε τους παρακάτω μουσικούς-κινηματογραφικούς όρους: α) παράλληλη χρήση της μουσικής β) αντιστικτική χρήση της μουσικής. Για καθέναν από τους παραπάνω όρους αναφέρετε δύο παραδείγματα χρήσης στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
2. Α. Περιγράψτε την αναλυτική προσέγγιση της κινηματογραφικής μουσικής από τους Hanns Eisler και Theodor Adorno και από τον William Beeman. Για καθεμία από τις παραπάνω προσεγγίσεις αναφέρετε δύο παραδείγματα εφαρμογής στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Β. Εξηγήστε τους παρακάτω μουσικούς-κινηματογραφικούς όρους: α) leitmotif και β) mickey-mousing.
Για καθέναν από τους παραπάνω όρους αναφέρετε δύο παραδείγματα χρήσης στη μουσική-κινηματογραφική ανάλυση.
Απαντήστε και στα δύο σκέλη ενός από τα δύο θέματα
Lucky Punk- Αριθμός μηνυμάτων : 1
Ημερομηνία εγγραφής : 10/06/2016
Παρόμοια θέματα
» Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις
» Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις
» Σύγχρονη Δημοφιλής Μουσική - Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις
» Σύγχρονη Δημοφιλής Μουσική - Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις
» Σύγχρονη Δημοφιλής Μουσική - Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις
» Μουσική και Κινηματογράφος: Ανθρωπολογικές προσεγγίσεις
» Σύγχρονη Δημοφιλής Μουσική - Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις
» Σύγχρονη Δημοφιλής Μουσική - Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις
» Σύγχρονη Δημοφιλής Μουσική - Ανθρωπολογικές Προσεγγίσεις
Τμήμα Μουσικών Σπουδών - ΕΚΠΑ :: Κατευθύνσεις :: Κ2 - Εθνομουσικολογία και Πολιτισμική Ανθρωπολογία :: Παλιά θέματα (Κ2)
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|